Cas d’èxit: Gremi d’Hotels de Barcelona 

Comparteix aquesta publicació

Comerços i allotjaments formen part d’una solució diferencial i capdavantera respecte a les aplicacions que hi ha al mercat en l’àmbit mundial i ja estan incrementant la seva visibilitat davant dels usuaris que estan a la zona, mitjançant la IA. 

És per això que col.lectius i associacions com el Gremi d’Hotels de Barcelona, han apostat per integrar dins de l’app Diskover, a hotels agremiats, per tal de donar-los un valor afegit com a associats. Al mateix temps, els usuaris de Diskover, tenen una oferta completa i actualizada amb les campanyes que aquests hotels realitzen per al públic local, com la campanya de les terrasses, o la campanya del teatre, entre altres.

Cinc mesos després de la inclusió de l’usuari @MésQHotels a Diskover, des de l’inici de la campanya de “La setmana de les terrasses” el 10 de juny d’enguany, els seus continguts han aconseguit aquestes xifres:

Gairebé vuitanta mil visualitzacions dels seus continguts i cinc mil interaccions entre clics al detall, m’agrada i compartits

Subscriu-te al nostre butlletí

Més per explorar

Diskover Data Studio

Municipis: casos d’èxit turístic

Molts dels alcaldes, regidors de turisme i tècnics de promoció econòmica que hem visitat, ens han preguntat si té sentit acollir-se a les llicències que

Acords i col·laboracions

Nova campanya a Diskover: Hotels Monument

Amb l’objectiu de sumar en la iniciativa engegada per Mesqhotels d’apropar els hotels més monumentals de Barcelona a la ciutadania, Diskover s’adhereix a la campanya