Molts dels alcaldes, regidors de turisme i tècnics de promoció econòmica que hem visitat, ens han preguntat si té sentit acollir-se a les llicències que té Diskover per a municipis. La resposta és clarament, sí: i no és pas per intuïció que ho afirmem, sinó que tenim dades que demostren que els continguts dels municipis amb llicència Diskover, obtenen millor resultat pel que fa al seu abast, que els municipis que no tenen cap llicència.
Tot seguit veurem dos casos d’èxit; un dels municipis de Deltebre, L’Aldea, L’Ampolla, Arnes i Santa Bàrbara a les Terres de l’Ebre, i l’altre de Vic, Osona, els quals s’han subscrit a Diskover per a promocionar des d’activitats i espais culturals, passant per la història, els costums, les tradicions i festes, fins a comerç local, restauració, curiositats, personatges i experiències dels seus pobles. I així és com els ha anat:
MUNICIPIS: CASOS D’ÈXIT TURÍSTIC
Dels 10 pobles amb més visualitzacions de Terres de l’Ebre, 5 són municipis amb llicència Diskover: Deltebre, L’Aldea, L’Ampolla, Arnes i Santa Bàrbara. Els 5 abonats a l’app, acumulen el 63% de tota la visualització i la interacció que hi ha entre aquests 10 municipis de les Terres de l’Ebre.

L’altre cas d’èxit és del Vic. Dins de la comarca d’Osona, amb 50 municipis, tots ells representats a Diskover, veiem que Vic, ajuntament amb llicència pròpia, compta amb el 42,8% de la visualització i la interacció que se n’enduen entre els 10 primers pobles de la comarca.

Recordem que les nostres llicències permeten la possibilitat d’introducció i actualització de dades per personal professional i extern a la institució estalviant a les organitzacions, la introducció i l’actualització dels continguts.